پاسخگویی مدیر کل بهزیستی استان تهران به درخواست های مردمی در سامانه سامد 

درخواست های مردمی به صورت مستقیم توسط مدیر کل بهزیستی استان تهران از طریق سامانه سامد رسیدگی شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی استان تهران؛ محمد نصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران، صبح روز یکشنبه ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ با حضور در سامانه سامد استانداری تهران پاسخگوی تماس ها و درخواست های عموم شهروندان بود. عمده درخواست ها و مطالبات مردمی که از طریق خط ۱۱۱ مطرح شد در حوزه حق پرستاری، ودیعه مسکن، سرمایه کار، افزایش مستمری و معیشت بود که به صورت مستقیم توسط مدیر کل پاسخ و دستورات لازم در خصوص رسیدگی به آنها داده شد.
محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران گفت عملیاتی شدن درخواست های مردمی که از طریق سامانه ۱۱۱ مطرح می‌شود توسط اپراتور در سیستم ثبت و از سوی کارشناسان اداره کل بهزیستی و بازرسی و عملکرد پیگیری می‌شود.
گفتنی است سامانه سامد که با نام سامانه الکترونیکی ارتباط دولت و مردم و یا خط ۱۱۱ شناخته می‌شود با هدف پاسخگویی مدیران دستگاه ها و سازمان های کشور می باشد.  
سامانه سامد پل بی واسطه ی ارتباط مردم با مدیران است.

کد خبر 116462

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد